71

Hallå hallå

Igår somnade jag nog på studs, jag var jättetrött. Vaknade halv 12 imorse också, det brukar jag inte göra nu för tiden! Klev upp och åt frukost. Sen har jag skrivit klart geografin, blev nästan 2 och en halv sida till slut. Men hur bra innehållet är, det vet jag inte haha! Sen har jag också skickat in om telefonen. Så snart ska jag skicka in den på lagning och förhoppningsvis kostar det inte mer än 250 kr.

Nu har jag ingenting mer att göra denna dag. Känns lite småtrist, jag blir så rastlös! Får väl se om det dyker upp nånting.

I fredags började pappa spackla vardagsrummet nere och idag har han börjat tapetsera och det ska han nog göra klart idag. Äntligen något som blir klart fort!


Ha en bra söndag, sista söndagen innan sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0