70

Låg och myste extra länge i sängen imorse med mina små hundar. Orkar inte kliva upp och gå till skolan men det blev så ändå. Lämnade in böckerna på geografin, hade betyggssnack och jag har ett G i geo, han tyckte också att min Hållbar utveckling var jättebra! =D var skoj att höra. Gick ner i datasalen för att göra klar den sista uppgiften i Infon, gick jättefort. Skrev också klart mina två sista italienska grejer och skickade in så nu har jag VG i italienska, jag kunde inte förvänta mig mer än så heller;P Tog halv 12 bussen hem efter det.

Jag har varit hemma sen 12 och inte gjort nånting men ändå har tiden flugit förbi, shit pommes vad har jag gjort? Jo jag har ju typ sytt klart min bikini men tråden tog slut så det gick inge bra..

Imorgon har vi endast psykologi där vi ska lämna tillbaka böckerna och prata betyg antar jag. Blir kanske en runda på stan innan eller efter. På onsdag har vi italienska på morgonen då vi ska fika och FEB sista lektionen då vi också ska fika. En lite smått jobbig dag må jag säga! Dessutom tar Evsan studenten på onsdag klockan 3 och jag har lovat att kika! Jaja vi får väl se!


Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0