68

For in till skolan, pratade lite med Livia, gjorde utvärdering och fikade på italienskan! Jag Steff Tres och Emma åkte ut till Ikea och vandrade runt där. Jag och Steff skulle köpa champagneglas men det blir imorgon istället. Åkte till Ica och köpte fika och gick på FEB:n. Fikade och pratade där och sen halv tre bussen hem.

Åt nyss middag, sitter och nerdar vid datorn nu. Är proppmätt och trött! Ikväll spelar Sverige-Malta. Synd bara att det i princip är kört för Sverige redan att komma med i VM. Men de lär vinna över Malta som de gjort tidigare, med 7-0 och 6-0. Men man ska inte ta ut segern i förskott.

Imorgon ska vi åka till skolan vid 8!? Ska kika på Guldtrofén. Sen hem och sova antar jag. Halv 6 ska jag befinna mig i Bosvedjan hos min kusin som tar studenten imorgon! Hon kommer vara överpeppad, mer än hon annars är =D Haha. Sen blir det busbacken med världens bästa tjejer!


Pussss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0