66 - äntligen! (långt inlägg-läs på egen risk!)

Wohoooo! Sommarlovet är här och jag är lycklig!

Igår blev en ganska lyckad kväll ändå. For till kusinen till halv6, åt mat, efterrätt, pratade och skrattade. Tog 20 över 9 bussen till busbacken med Matilda och Oliwia! Vi satte oss på en filt där i backen och spelade kort osv. Malin anlände strax efter! Det var ganska drygt där ett tag, en massa tjejer kom och sen lite grabbar. Drack och myste! Folk började dra sig ner mot stan för att gå in på krogen, fuck off sa vi som inte kommer in och stannade kvar! Jag och Malin drygade på lite där på filten och lekte muslimer osv, haha. Malin lämnade oss... och vi gick ner till stan. Steff kissade en sjö, Putte var lika kåt som alltid och jag och Emma snackade endast engelska. Jag fick också skjuts av Emma på hennes axlar, vilket var ett misstag! Oskar och Viktor dödade min stjärt... Jag och Emma gick egna vägar och fortsatte med våran engelska runt om i stan. Tillslut gick vi bort till Max där Tessan, Steff, Putte och Arvid satt och åt. Jag och Emsan köpte strips och smält ost och delade på, mummmms. Pappa kom och hämtade mig där nångång efter 1.

Jag vaknade vid 11 imorse. Hade 4 sms på mobilen... Poppis tjej? Njaa, haha skoja. Ringde mamma och beställde 2 stycken 3-dagars gf biljetter. Sen dess har jag städat huset! Endast mitt eget rum kvar nu..

Klockan 5 blir det god middag och efterrätt, vi ska fira Osman, att han tagit studenten. Sen åker jag in till Malin för party all night long och sleepar hos Steff! Hörs imorgon eller på mobilen.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0