63

Jag har absolut ingenting att göra så jag kan lika gärna skriva några rader här! Intressanta som ointressanta..

Idag har jag endast varit inomhus. Det har spöregnat exakt hela dagen, var väl ett uppehåll runt halv 12 på kvällen/natten.. Lagade middag, fläskfilé och strips med bea sås, aaas gott om jag får säga det själv. Sen har jag kikat på film oså med Maria. Ätit popcorn oså. Sen har Felix fixat spotify åt mig så jag har pillrat med en playlist.

Justja! Imorgon åker både Olivia och Malin till grekland! Fast på olika ställen. Jag hatar de. Malin sa åt mig att fixa Skype så vi kan prata när hon är där :) Och det har jag gjort nu gullet! 

Imorgon kommer Jenny och Serva hit. Vi ska baka och pyssla! Mysigtmysigt!


Jag säger bara; Tur att sms finns! Så man kan underhålla sig...


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0