58

Glad midsommardag! Blev inget skrivande igår, så jag hälsar glad midsommar idag istället! 

Gårdagen var näst intill perfekt! Gick upp till Steff och grillade med henne och Tres, drack lite smått och kikade på tv och peppade till musik. For runt lite med Tessans partybil =D Haha bild kommer! Det är alltså en liten röd cab =D Vi for till Svartvik till Jansson. Där var det party! Massa underbara njurundabor som man alltid har skoj med! Var lite segt i början så jag, Tessan, Steff Fia och Lollo drog ut med partybilen och dunkade musik runt Svartvik! Efter det var allt en fest och vi hade grymt kul. Dansade och hade det underbart fram till halv 3 då vi skulle till Oskar. Det brann för mig och jag ville helst bara hem! Så när Oskar aldrig kom till sig så gick jag och Steff hem till henne och sov.

Vi vaknade halv 1 imorse och kände att det verkligen var dags att kliva upp. Pappa hämtade mig vid 1 och nu sitter jag dödstrött i sängen.

Ikväll får vi gäster! Grannarna plus nån kompis till de och så kommer Laila, Jenny och Sara! Tänk att det är ett år sen vi var i spanien! Galet vad tiden går fort. Nu ska jag vila.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0