55

God eftermiddag!

Igår var en jobbig dag! Kändes inte som om något gick som jag ville. Först vaknade jag och hade mensvärk som fan. Och att ha mens i detta väder är ganska jobbigt. Sen fick jag reda på att det inte går att laga min mobil så de ska skrota den! KUL. Det betyder att jag måste köpa mig en ny jävel och med vilka pengar då? Inga.. Lär väl bli efter sommarn.. Sen mådde jag inge vidare mot kvällen men tog en promenad till Ica med mamma och Mia och köpte lite godis och sen mådde jag bättre;)

Imorse hade jag tänkt gå ut och springa innan solen hunnit blivit dödsvarm men jag vaknade halv 12 och då var det kört.. Så jag hoppade i bikinin och la mig ute i solen med mammsen! Blev lite rastlös så vi spelade kort ett tag. Tog en prommis med hundarna, superskönt ute! Nu väntar jag på maten, är ganska hungrig.

Grattis till min mamma och pappa! De firar 20 år som gifta idag =D Söta de är. Så de ska ut på löran och mysa.

Nu ska jag äta och senare umgås med Steff och Fia, I think. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0