53

God afton!

Sen sist jag skrev så har jag umgåtts med Sofia och Steff, spelat en jädrans massa dubbelkort (svinkul) och solat! Och igår for jag och Steff ut till Emma i Björn och myste på. Vi tältade, grillade korv, chamallows, åt chips, godis, drack dricka, sjöng och hade det askul! Vi gjorde missen att åka till Greve Piper-ön och tänkte tälta där men vi invarderades av pissmyror så Steffe hämtade oss med båten så tältade vi vid Emmas badplats! Harmoni kände vi då. Inte en myra i sikte. Vi somnade i ett relativt kallt tält runt 1 tiden och vaknade i ett kokhett tält halv 6 på morgon. Klädde av oss och sov till 7 då la vi oss på bryggan och gassade i solen. Blev frukost och lite tv tittande sen ner och sola o bada sen åkte vi ut med båten och skuttade i med flytvästarna! Blev lite fika och så drev vi på lite med båten sen for vi hem igen.

Mamma hämtade upp mig och Steff så for vi till Skatan med Erica och Victor! Blev glass och ner och kika på båtar med lille man. Sen hem och packa upp, fixa och äta middag sen till Gumse för match. Det blev 1-1.

Jag har bränt mig på rygg/axlar, lite på bröstet där jag också fått solexem och så har jag bränt mig lite i ansiktet. Stabilt;) Så imorgon finner ni mig inomhus! Ska städa också. Blir kanske lite party på kvällen.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0