51

Hallååå

Igår städade jag hela förmiddagen, jag hade också planerat att inte vara så mycket ute i solen eftersom jag hade fått solexem på bröstet. Så jag hade nått att pyssla med iaf! Var sedan barnvakt åt min lilla ängel Victor och senare kilade jag över till Tessan och så cruisade vi runt med cab'en lite.

Idag blev det tidig uppgång! Klockan 11 befann vi oss på Berga. Jag, Tres, Matilda, Steff och Emma. Vi var bland de första och sedan även de sista. Det kom fler roligt folk och vi stekte, badade och myste på i 5 timmar. Var hemma nån gång efter 4. Då gick jag och syster på baksidan och filmade när jag gjorde volter. Frida ville att jag skulle filma så nu har jag gjort det, måste bara lägga in de på datorn! Mitt upp i allt kommer mamma och slänger nånting rosa på mig. Då har hon varit och köpt den superfina rosa byxdressen på Bikbok åt mig =D Jätteglad blev jag för det, tack mamsen!

Sen ikväll har jag bara tagit det lugnt, har varit grymt trött efter heldagen på Berga. Har kickat lite boll med Maria och busat med hundarna. Nu ska jag slå på fläkten och försöka sova i denna hetta på mitt rum! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0