48

Dagarna bara rusar iväg! Vi är inne på vår tredje vecka av sommarlovet och det är endast 48 dagar kvar till Ayia Napa.

I helgen har jag gassat på Berga och haft det underbart. Idag (måndag) så åkte jag till dyket med Steff och Fia och mös på. Var riktigt varmt i vattnet där! Min family hämtade upp mig klockan 5 så for vi och handlade sen hem. Blev tacotårta till middag, jag älskar det. Blev en tripp upp till Steff och umgicks med henne och Fisen denna kväll. Vi spelade kort och kikade på A Cinderella story. Runt halv 1 tror jag klockan var när jag landade på rummet.

Imorgon blir det nog ännu mer steka, om jag tar mig nånstans! Sen in till stan för att möta upp min kära Malin, strosa runt på stan lite sen skulle vi sätta oss i tälten med hennes mamma, låter finemang det. Klockan 19 skulle vi i Ayia Napa gänget träffas och mysa och prata, toppen.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0