43

Jahapp, då var gatufesten slut för detta år. Någon höjdare var det inte men jag hade riktigt roligt ändå!

Onsdag for jag in med mina klassisar+Idas kusin, hade mysigt.
Torsdag blev det fiasko till förfest så Tessan räddade mig och Steff och hämtade oss. Blev driven på Donken sen upp till Tessans uteplats och förfesta lite smått. Helt ok dag. Pappa hämtade oss nån gång vid 1 eller så.
Fredag blev det Ayia Napa gänget hemma hos Tessan. Vi grillade, förfestade och hade det roligt, slöt ihop med några Övikare (?) på väg ner till stan. Även Fanny var med oss då. Det blev inte mycket till artister men vi såg väl Lena & Orup. Vi splittrades men jag och Emma återsåg våra kära vänner efter vi hoppat över staketet in till Daltons, en annan har ju inte fyllt 18 som sagt, så vi körde på den. Blev en munk med Tessan också. Var hemma runt 2.
Lördag for jag till Amanda och fixade mig, blev en drink och sen tog vi bussen till Olivia där det var ett gäng härliga tjejer! Förfesten fortsatte där och vi peppade till Tomas Ledin och annan härlig musik och en massa dans. Klockan närmade sig Tomas-dags så vi sprang ner mot stan sjungades på hans härliga låtar. Vi trängde oss in i massan och sjöng med i alla låtar. Plötsligt slet någon tag i mig och började dansa med mig under Vi är på gång och det var ingen annan än Rossi =D När det var slut blev det löpa och kissa sen smög jag och Tessan utanför området. Mötte upp de andra vid Oscar där jag smet in med Malin! Där var det goa brudar. Fick ett sms av Matilda om att hon var själv så jag gick till henne. Träffade två kovland grabbar när vi skulle kissa. Där fastnade vi ett tag och pratade med de. På väg tillbaka såg vi att Louise och Jimmy blivit slagna av nån jävla kille så var tvungen att kika hur det var med de. Fy fan. Killen blev tagen av polisen iaf, tur de. Strosade runt med Fia och mötte en full Amanda ;P haha. Mamma hämtade mig, Erika och Ove vid 2 så for vi på Max driven och köpte lite mat, supergott.

Ja det var min gatufest. Kanske lite jobbigt att läsa men det gör ni på egen risk =) Lördagen var helt klart roligast! Konstigt nog kommer jag ihåg mest från den dagen då den egentligen var mest otydlig, menmen =D

Pizza till middag, mums! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0