42

Godkväll

Första arbetsdagen idag! Dagen började dåligt med att jag blev lite sen, sen det första jag ser när jag kommer dit var ingen vacker syn. Det var jag och tre 92or som skulle jobba denna period. Jag har jobbat med Julia Arab heter hon, kommer jobba med henne hela tiden. Skönt att jag slapp jobba med de andra. Dagen gick segt men ändå fort. Hux flux så var jag hemma med värk i rygg och fingrar plus en sticka i fingret där det nu blivit inflammerat! Typiskt..

Imorgon ska jag upp 6... Iväg och jobba! Sen blir det väl hem och slappa, kan inte göra så mycket annat eftersom jag jobbar som jag gör! Men 15 dagar går fort =)

Nu ska jag sova. Godnatt!

Förresten, om ni känner för det så får ni gärna köpa skorna nedanför till mig =D I LOVE THEM!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sounds nica, men tanken på ayia får dig att härda:)

2009-07-07 @ 09:55:26
URL: http://anussniffarenamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag menar nice

2009-07-07 @ 09:56:07
URL: http://anussniffarenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0