41

Andra arbetsdagen, tretton kvar. Har endast varit i Svartvik hela dagen, drygt och tråkigt men vad gör man. Fick rätt mycket jobb gjort iaf!

Svar till Amandas kommentar: Självklart härdar jag ut=D Tanken på Ayia får mig att jobba hårdare, haha. Och förresten lyssna på det här!!

Min chef sa igår att han varit i Ayia Napa med 4 killkompisar (han är 23 så han är ung). Jag vet inte när de var där men det var nåt år sen tror jag och de åkte samma tid som vi åker nu. Han sa att det var ett grymt partyställe och även det fräschaste och bästa partystället! Han sa också att vi har ett äventyr framför oss =D Visst låter det toppen brudar? ;) Hoppas vi tycker det är lika bra, men det tvekar jag inte en sekund till. Så nu längtar jag ännu mer!

Nu sitter jag och kikar på tv och ska sova om nån timme tror jag, är så grymt trött.. Min kropp behöver förresten massage! GE MIG. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0