40

Tredje arbetsdagen! Denna dag har varit ganska skön. Kom igång och jobbade halv 8 till 9, hade fikarast och så hade det blivit punka på ena bilen så de var tvungna att laga den så vi fick längre rast eftersom vi inte kunde åka nånstans! Så klockan slog kvart över 10 när vi var på plats och jobbade igen. Sen lunch 11. Slutade strax 4 före då farfar hämtade mig, hem och bytte om sen for jag till träningen med Linda. Det var väl ingen träning direkt. Det var jag Linda och Frida där men vi jobbade på introt till Granlo BK =D Vi kommer snart upp på deras hemsida! ;) Håll utkik! Blev en sväng på Max innan vi åkte hem för varken jag eller Linda hade ätit middag;P

Nu sitter jag bara och vill att tiden ska stanna så att jag slipper kliva upp imorgon och jobba!! Jag orkar verkligen inte. Men snart är det helg, jag längtar!!! =)

Nu är även Malins present köpt=) Blir perfa det här. Godnatt mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0