39

Fjärde arbetsdagen!
Otroligt slapp dag idag, måste jag säga. Åkte och jobbade fram till fikarasten (alltså 2 timmar) sen öste regnet ner så vi tog bilen ut och kikade på olika ställen, Emma var sjuk så vi fick plats i samma bil. Vi åkte till Kvissle och plockade lite skräp sen for vi på lunch. Satt kvar lite längre på lunchen, for till Bommen och plockade skräp sen for vi bara runt med bilen tills klockan slog 2. Fika och Uno-spel i personalrummet. Sen for vi upp till Vapelnäs och rensade i en lekpark. Lekte även en lek. Vi sa ett ord sen skulle nästa säga vad den tänkte på när den hörde det ordet och nästa likadant på den andres ord osv. Fick oss många goda skratt! Farfar hämtade mig strax före 4.

Satte igång och städade huset när jag kom hem. Kommer inte hinna imorgon. Eller köket ska göras imorgon! Har bara degat på och lyssnat på musik. Imorgon är det fredag! Det betyder helg. Otroligt skönt att kunna sova ut!

Ha det bra peeps! Slå gärna en pling när jag jobbar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0