36

Gårdagen/kvällen blev lyckad tycker jag! For till Norra Berget där Malins fest skulle hålla hus. Det började med alla brudar och vi åt nå jävulsk god mat, tårta och lekte lekar. Grabbarna ramlade in allt eftersom senare och det blev presentöppning och dans! Var lite trist att musiken inte var så bra, men vi gjorde det bästa av de=) Jag Steff och Matilda var och filmade vid midsommarstången, ni ska få se den inom kort;) Haha. Mamma hämtade mig och Steff runt 1.

Imorse klev jag upp i tid. Klockan stog 11 tror jag. Deg-dag till tusen. Jag går bara omkring och hostar, sjuuuukt irriterande. Sen var jag sugen på godis och mamma har åkt på affärn men inte tagit med sig telefonen!? Vad är det för stil va. Så jag kan inte kontakta henne och föra det vidare, om jag inte ringer ICA vill säga, och det vill jag nog inte. Känns lite desperat...

Imorgon är det back to work. Upp i ottan, alltså kvart i 6. Hoppas att det inte regnar, vi kommer nog måsta jobba ändå med tanke på att vi inte gjorde så mycket veckan som var nu. JAJA, som sagt får ni gärna underhålla mig, har inte de roligaste arbetskamraterna....

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0