35

Sjätte dagen avklarad! 9 kvar.
Dagen gick faktiskt väldigt fort idag, kanske för att vi gjorde saker hela tiden. Solen kikade fram större delen av dagen så det var skönt. Min chef Niklas kom ut från Ica och sa att han hade köpt ett hus. Sen frågade han om vi ville flytta in med han. Haha njaa vi får väl se.. Jag råkade också slå en kvast stenhårt i huvudet på mig själv.. Lite pinsamt. Jag satt på en betong grej med blommor i och skulle ta bort ogräs runt om den där och då snärtade den tillbaka rätt i tinningen/huvudet på mig. Gjorde gaaanska ont men jag och Julia fick oss ett gott skratt iaf=)

Är jätteseg nu. Skulle vilja sova, men det blir inte än på nåra timmar. Sov väl kanske 4 och en halv timme som högst inatt. Snart kommer pappa hem med chips. Liite har jag faktiskt förtjänat det.

Mina underbara vänner


Pusshej

(Förresten fyller en mycket söt och god vän 18 år imorgon. Puss på Malin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0