34

Sjunde arbetsdagen avklarad! 8 kvar.
Denna dag gick också ganska fort. Efter lunchen nån gång kom solen fram och värmde som fan. Var rätt jobbig att jobba då. Så på fikarasten la vi oss i gräset och solade och sov en stund. Rätt som det var så satt jag i bilen på väg hem från jobbet. Ruskigt skönt.

Blev tyvärr samma mat till både lunch och middag... Mamma och pappa hade glömt att jag åt kyckling och ris till lunch också.. Jaja. Är lite seg som alltid efter jobbet. Ska träna lite sen också. Mage, armar och rygg. Kanske rumpa!

En lite tråkig update, blir inte mycket bättre när man jobbar dagarna i ända! Imorgon ska jag nog ta med kameran och knäppa lite bilder under dagen så ni får se min dag i bilder.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0