33

Åttonde arbetsdagen avklarad! 7 kvar.
Idag var både Niklas och Emma hemma, så vi var bara fyra. Det blev sjukt slappt där ett tag. Jag köpte munkar, jävligt gott var det. Sista rasten somnade jag i solen. Underbart tills jag hörde röster som sa att det var dags att börja jobba... Dagarna går väldigt fort faktiskt! Konstigt nog.

Åt middag och försökte lugna ner mig när jag kom hem från jobbet. Jenny hämtade mig kvart över 5 så for vi på 2 timmars träning, grymt behövande. Jag fick träffa härliga tjejer och vi körde nya lyft och allt möjligt! Ny träning på söndag, hela dan förmodligen. Är väldigt trött så jag ska strax sova. Alldeles ypperligt skönt.

Nu är det snart helg, fan vad jag längtar! Jag kan sova ut, får träffa kompisarna och njuta. Aa det ska bli skönt.


I love what I do.


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0