32

Nionde arbetsdagen avklarad! 6 kvar.
Imorse kunde jag knappt hålla ögonen öppna när jag gjorde mig klar. Fy fan vad trött jag var. Sov en halvtimme då vi hade rast, den är egentligen en kvart men vi fick en extra kvart! Var på Kyrkmon hela dagen. Åkte hem och vilade på lunchen sen tillbaka till gamla skolan. Jobbade ett tag sen for vi till Kvissle och Lina bjöd oss på glass! Supergott. Sen tog vi en sväng upp till Vägkyrkan och hälsade på Ewe och Steff, de hade inte mycket för sig;) Sen tillbaka och jobba en liten stund sen slutade vi. Så det har varit ganska slappt idag också. Skönt som fan. Bara imorgon kvar sen är det helg. Underbart.

Om en halvtimme kommer det folk hit. Mamma ska ha sminkparty med lite folk från hennes jobb, nån därifrån skulle sminka de och hjälpa de oså, sen sälja lite produkter billigare. Får se om jag hittar nåt bra. Sara kommer också hit så henne ska jag umgås med ikväll =D Great.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0