30

Igår jobbade jag den tionde arbetsdagen! 5 kvar. Jag är överlycklig.

Direkt när jag slutade igår bytte jag om sen for vi till mormor och morfar. Åt biteline pizza, jordgubbar och glass, bullar och godis! Var sjukt mätt efter det. Var tvungen att lägga mig och vila en stund där. Kvällen spenderade jag sen med Steff, Tessan, Putte, Pontus och Bolle hos Putte. Såg på Harry Potter and so on. Somnade väl runt 2 efter att ha varit vaken för många timmar.

Klev upp 10 imorse. Sen har jag städat mitt rum, varit på Berga och lite annat smått och gott.

Jag har som sagt haft hosta i en vecka nu, och alldeles nyss fick jag nåt jävla anfall. Det kändes som att jag hade svalt nå surt fel i halsen så jag hostade och hostade och hostade. Så det kändes som jag skulle kräkas, fick kramp i magen och så sprutade tårarna. Sjukt... Fick typ panik för jag kunde typ inte andas heller, det där vill jag helst inte uppleva igen!

Ikväll blir det bio med Steff, Tessan, Putte och Bolle. Vi ska se Harry Potter och halvblods prinsen. Hoppas den är bra! Dock har jag inte sett de två senaste filmerna, men skit samma ;) Så jag kommer befinna mig i en biosal ikväll.

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0