29

Imorgon börjar sista veckan, helt jävla underbart.

Igår såg vi som sagt Harry Potter! Och jag tyckte den var jättebra =D Värd att se iaf. Köpte mig en stor snacks meny men det första jag gör när vi sätter oss är att sparka omkull mina snacks(Y) Bra jobbat.. Men det var bara några som ramlade ur som tur va. Sen var det Tessans tur att sparka omkull hennes popcorn, haha vilken tur vi har. Sen hade jag turen att hamna brevid en efterbliven tjej som tuggade hennes snacks med munnen öppen och med all kraft hon hade PLUS att hon skrattade otroligt fult och högt. Hela tiden. Det var väldigt trevligt. I 2 och en halv timme. Men förutom det så var sällskapet och bion mycket bra=D Var hemma 12 och inte långt efter det sov jag.

Idag blev det 3 timmars träning hos Fridas syster. Det behövdes, vi gjorde en helt ny dans =) Asbra. Sen så har jag fjantat runt med syster här hemma. Måste strax sova, ska upp tidigt imorgon. Men jag härdar ut, 5 dagar till!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0