27

Tolfte arbetsdagen avklarad! 3 kvar.

Dagen gick ganska fort. Det enda roliga som hände var att Victor rensade ogräs i en buske full med jord och kletade ner handen i hundbajs. Och han hade inga handskar. Så jävla äckligt men gud så jag och Julia skrattade åt han.

Vädret var skönt iaf, hela dagen, men nu på kvällen har det regnat. Det betyder att det kommer vara blött imorgon!

Förut var Erica och Victor här och hälsade på=) Som alltid såg vi på Ice Age 2. Och gos Victor låg och kramade mig hela tiden och gosade in huvudet mot mig. Supermysigt =) Haha. Jag ska förresten gå och se Ice Age 3 med han, Erica och mamma nån dag. Ser fram emot det!

Blir tyvärr en sen kväll ikväll.. Måste ju såklart se So You Think You Can Dance =D Och det slutar 23.40 och jag vill sova innan 11 helst. JAJA, jag får sova imorgon på rasten ;P Höhö.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0