26

Trettonde arbetsdagen avklarad! 2 kvar.

Börjar med att säga: GRATTIS SOFIA!! Today's your day =D 18 år, inte illa pinkat.

Vädret var skönt idag, lite kallt imorse men annars var det skönt att sitta ute. Var dödstrött! Trodde jag skulle svimma ett tag men jag klarade mig.

For på träningen, Serva följde med idag, hon ska kanske börja =) Vi hörde på med danserna och lyften, jag körde lite gymnastik för mig själv, flickis också med lite hjälp;P Det tar sig. Ringde Malin och ville ta en sväng upp till henne men då var hon inte hemma! Den skiten;) Haha sorry darling. Var hemma vid åtta nångång.

Imorgon blir det jobba hela dagen, hem och duscha sen ut och äta med familjen plus farmor och farfar. Blir antingen på Galtström eller Löran tror jag? Mysigt! Näst sista dagen imorgon, fy fan va skönt.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0