25

Fjortonde arbetsdagen avklarad! 1 kvar.

Även fast jag var sjukt trött och seg imorse så var jag ändå glad när jag klev upp. Endast två dagar kvar tänkte jag! Och dagen gick rätt så snabbt. Blev hämtad av min family efter jobbet, duschade och sen for vi ut till Galtström med grandma och grandpa. Blev en barntallrik för mig, grillat fläskfilé spett med bea sås och pommes =D Gott som fan. For hem hit sen och fikade och har spelat massa kort. Jag och Maria knäckte alla. Nu ligger jag i sängen och ska strax sova hade jag tänkt. Ville ju se på film men det varken hinns eller orkas med nu!

Fick förresten 20 euro av mamma igår! Mycket snällt av henne =D Det är ju nästan 200 kr och det blir väldigt bra i Cypern, oja. Det var mina pengar från Spanien förra året som jag bytte ut med mamma så hon skulle gå och växla tillbaka de men hon gjorde aldrig det och titt! Nu kommer de till användning ju =) Great. Imorn blir det fiesta.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0