22

Hallå där!

Sista arbetsdagen blev riktigt slö! Det spöregnade på förmiddagen så vi satt mest och spelade Uno och städade lite i garaget. Åkte ut och plockade lite skräp i knappt en timme innan vi for och köpte thaimat till lunch. Efter lunchen for vi och rensade ytterst lite ogräs i Svartvikskajen sen fick vi sluta, runt halv 2 nån gång.
For hem och duschade och gjorde mig klar, tog bussen till Malin där jag prövade klänningar =D Fick åka bil med henne också! ;) höhö. Duktig var hon! Sen for vi till Sanna för att fira henne! Det började med mat med massa flickor sen blev det dans och allt möjligt. Det började droppa in killar och jag hade jätteroligt =D Pappa hämtade oss 1 kanske.

Igår klev jag upp tidigt och städade huset, Emma kom närmare 1. Vi slöade ett tag sen började vi pröva frisyrer på mig! Steff anlände lite senare och vi gjorde klar håret, sminkade oss och bytte om till våra klänningar =D Tjusiga blev vi. Bilder kommer inom kort! Åkte med Emma och Tobbe till Mattan som vi skulle fira! Hon fyllde fan 18 år i fredags!!! Det blev posé kort på Röda Mattan, massa lekar, mat, dans och drinkar! Jag hade jätteroligt. Jag hoppas Matilda också hade det. Mamma hämtade oss 1 och när jag kom hem slog jag på en film, orkade inte se länge utan stängde av och somnade vid 3.

Klev upp 1 imorse, så timmarna har rusat förbi känns det som. Har plockat ur grejer ur min garderob nu och sen ska pappa spackla och greja och imorgon börjar vi måla! Äntligen =) Ska knäppa för och efter bilder. (Y)

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0