21

Gårdagen blev lugn, såg film och degade på. Klev upp tidigt imorse och åkte till stan med mamma. Jag gick runt och letade bikinisar medan mamma mötte Mia. Sen gick vi och skrev in oss på City trafikskola=D Så nu är det fixat. Handledar skiten ska vi fixa snart sen är det bara att börja köra. Jag och mamma drog en sväng på stan och jag köpte 2 bikini överdelar och en underdel=) På rea tillochmed. Inga bombnedslag men de duger till Cypern=D
Åkte och köpte färg m.m och sen hem. Nu ska jag strax måla taket och imorgon börjar vi med väggarna! Woho.

Längtar tills allt är klart. Glömde dock att ta en riktig FÖRE bild, men ska ta en nu. Ikväll blir det nog inte mer än att måla och se film. Sällskap vore mysigt men det blir en annan kväll.

adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0