20/19

Godkväll kära vänner

Hela dagen (tisdag) har jag och mammsen målat min garderob. Den blev mycket rosa och mycket fin =D I love it, och det är så otroligt mycket Petra-känsla i rummet. Imorgon ska vi flytta in möblerna igen, dock måste en del möbler slängas ut/säljas och så måste jag skaffa lite nytt. Det ska bli enkelt, rent och snyggt! Hade jag tänkt dårå. Rosa, vitt och lite svart(Y) Ni är välkomna att se resultatet när ni vill! När det är klart vill säga.
Orkade inte ta nån före bild och sen så suger min kamera. Så det blir en efterbild med kanske.... Steffs kamera? =D aa får hyra in henne.

Mina teammates kom hem till mig så tränade vi från 6 till halv 9, stenhårt;) Höhö. Körde även på asfalt inför mina grannar, hoppas de gillade det! Haha. Blir träning imorgon och torsdag också! Hua. Sen på kvällskvisten har jag sett en urusel film med Steff o Tres. Eller aa, vi såg väl inte så mycket av den. För en gångs skull åt vi upp allt vi köpte också! Cred till oss. De åkte hem för icke så länge sen och jag är redo för sängen. Sovdag!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0