18

Igår sov jag hos Steff. Vi såg på Wallander Kuriren, lite läskig faktiskt. Somnade tidigt och vaknade tidigt. Idag blev det en tripp till stan med Steff och kryck-Tessan :D haha, stackarn! Med mig hem fick jag endast smink... Jag hatar att köpa smink, så dyrt! Sen känns det som att man kastat bort pengarna.. Hittade en jättefin kjol på Åhlens som jag nog ska köpa om den finns kvar nästa gång jag far in ;P 64,50 kr. Inte farligt peeps!

Har tränat nåra timmar idag också! Känns faktiskt bra med 3 dagars träning i rad, några timmar. Mycket bra. Nu är nästa träning hela dan på söndag. Var in till grannarna och grattade lille Victor också! Han hade fått många fina presenter!

Imorgon blir det förhoppningsvis bad!!!


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0