vårshow

Streetdancen var extra jobbig idag! Kul kul, dock körde vi styrka, haha..

Sitter just nu och surar lite på en viss Anna Stephanie Astby Röding eftersom hon inte svarar i telefonen, är det bra stil det Stephanie? Eller ska jag kanske säga StephEnie? Haha (nöjd tjej).

Imorgon börjar vi 40 min tidigare för att vi ska se vårshowen! Det är annars ett plus också eftersom vi missar idrotten där vi skulle åkt skridskor, som jag hatar!! Sen ska jag snacka med Jörgas när han kommer till klassen, jag vill byta bort Matte B, så jävla mycket. Slutar kvart i 3 tror jag och då ska jag och Märit ner på Y-buss och intervjua de till ett skolarbete. Sen tror jag att jag stannar i stan tills träningen börjar, orkar inte betala massa bussresor.

Förresten!! Jag är 50 kr rikare! Hittade en 50-lapp på golvet på Danceworld =D Vilken lycka jag kände då! Haha. Ewe surade för att det inte var hon som hittade den;) Haha.

Nu ska jag plugga liiiite Matte utifall att jag måste göra provet ändå.. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0