tjosan i trosan

Hela förmiddan städade jag huset.. Eller ja, från halv 12 till halv 2 men det är ändå lång tid. Har också dammsugit min dator!! Låter kanske wierd, men saaaatan vilken skillnad det är nu. Förut lät datorn jättemycket för det var antagligen massa damm och skit i fläkten, men nu har jag dammsugit den och nu hörs det inte ens att den är på? Skitbra =) Kör hårt på det om eran dator låter mycket(Y)

Ikväll skulle jag egentligen på partaj med Jenny, Natta och Jessica eftersom min lilla plutt Jenny fyller 18 idag!! =D Grattis gumman min<3. Men då vare så att de bestämt sig för att dra till Nacksta på fest. Och ja, ta det som ni vill, men Nacksta är inte riktigt mina trakter om jag säger så. Drar inte alla över en kam men aa, det finns gott om folk där som jag hellre undviker. Men jag ska iaf snart till Malins lägenhet där Jenny, Natta och Jessica kommer befinna sig. (Malin är förresten i Turkiet det är därför Jenny lånat lägenheten så mycket). Så jag ska sitta där och mysa på med brudarna medans de peppar inför fest. Jag ska bara umgås, för Jenny ville åtminstone träffa mig. Sen drar jag hem. Och då vet jag inte vad jag ska göra? Jag får se. Lär väl bara bli en hemmakväll säkerligen, men man vet aldrig.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0