syskonkväll

Japp, det är just vad vi har haft ikväll! Maria och jag. Eftersom vi var ensamma hemma så passade vi på att bre ut oss så gott vi kunde. Vi kikade på filmer, åt godis och chips, jag sminkade henne osså pratade vi om våra nya rum, hur de skulle se ut och bestämde att vi skulle ha en "ta-hand-om-dig kväll" med ansiktsmask, peeling av kroppen, hårinpackning och hela köret. Även fast vi bor under samma tak och ses varje dag så är vi ändå aldrig med varandra. Vi "träffas" väl nån gång då och då men aa, vi umgås aldrig riktigt. Men ikväll så =) Det var mysigt.

Jag har precis gjort en honungs-ansiktsmask så nu är mitt ansikte lent som en barnrumpa =) Nu ska jag slå på en film eller läsa en bok. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0