Skit dag

När jag vaknade imorse kändes det som att det skulle vara en bra dag eftersom vi hade fetaste sovmorgonen och slutade tidigt, men tji fick jag. Det var blank isbana hela jävla vägen till bussen och när jag och Steff står och ska gå över vägen så åker bussen förbi?! 4 minuter innan den ens ska vara på våran hållplats!!! Fy satan vad arga vi blev. Gick bort på Staoil och köpte tröstgodis för det förtjänade vi. Kom en halvtimme försent till svenskan som vi inte ens gjorde nåt på. Såg inte ens skymten av Strutsen. På engelskan blev det en massa snack om Sverige och jag muntrade upp mina vänner med det otroliga vackra ordet Wiener (snopp);D Marie verkade iaf gilla det för hon satt och sa det flera gånger, haha. Slutade efter det och det blev en kortis på stan sen sov vi nästan på bussen. Dåligt humör nästan hela dagen... Haha det fula var ändå på bussen hem. Tjejen som satt på sätet brevid oss hostade till och Steff bara blänger på tjejen. Jag väntade bara på att hon skulle kasta ur sig; Håll käften!! Ful hon är!

Har pluggat lite Ledarskap, sovit, ätit och tittat på tv. Är snor trött.... Vill att klockan ska slå Sovdags.

Godkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0