Metso cup

Blev tidig uppgång vid 8 och for till Nordic vid kvart i 9. Vi spelade 5 matcher idag, eller jag kikade på alla då. Nervigt så in i helvete, usch ;P Jag kan inte bara sitta och titta, då vill jag in och spela. Aja det blev 3 vinster, 1 oavgjord och 1 förlust=Vi kom 2a i cupen =) Det duger ju. Ville ju vinna men man kan ju inte alltid göra det. Anki fick en jävla pärla på käken så hon har väl stukat den, stackarn!! Och Ewe fick sig också en, så hon blev yr i bollen.. Hua ligen säger jag bara. Sen så fick vi höra att en målvakt från hockeymatchen inne på Gärde hade fått nå knä i nacken så han har förstört nånting där. Fy fan! Killarna som spelade var 95or! Stackars liten.

Just nu så sitter jag här och nackar. Det ligger en chipspåse nere och väntar på mig som jag strax ska hämta, mums. På tisdag börjar cheerleadingen igen, äntligen! =) Ska köra hårt nu, hoho.

Peace and love, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0