lördag/söndag

Igår blev det ju inte som vi tänkt. Men jag for till Bommen vid 5 iaf. Där var Jenny och Natta och senare kom Jessica. Gick ner på Rimini och beställde pizza(de, inte jag). Där träffade vi Fia girl ;) Gick upp till lägenheten och åt, sen satt vi och snacka lite. Linda kom också och då blev det spel. Halv 8 kom Osman och Mia och hämtade mig, de andra skulle till stan. Vi for på Ica och köpte godis (de, inte jag).. När vi kom hem sprang jag över till grannarna för att säga hej, där var ju även mina päron och Erika. Stannade där nån timme och pladdrade på. Sen blev det tv tittandes och popcorn ätandes. Hamnade i sängen vid 2 och slocknade nästan direkt. Drömde en konstig och jobbigt dröm..

Imorse kom Erika in och väckte mig halv 10 ungefär, kramade henne hejdå och pussade på henne. Nu har hon åkt till Mellerud... Den skiten. Jaja, jag somnade om och klev upp runt 12. Har precis sminkat mig och ska gå ner och ta ett snack med mamma. Senare bär det av upp till Stefan.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0