home alone

Ingenting nytt har dykt upp för kvällen. Bara det att mamma och pappa åker till Anki och Bosse så jag och Mia är ensam hemma. Skönt =) Blir väl kanske bara en hemmakväll med Maria? Aa, vi får se.

Juste! Har glömt och sagt det. Erika har fått jobb i Vänersborg! =D Så hon har i princip flyttat nu. Hon är just nu nere i Mellerud och jobbar lite oså men kommer hem på tisdag och är hemma till söndag. Då tar hon med alla hennes kläder till Mellerud och den 4 februari ska mamma och pappa ner dit med alla hennes andra saker! Och det betyder att efter nästa helg får jag flytta in i vardagsrummet!! =D Äntligen! Haha. Jag längtar ganska mycket.

Nu ska jag gå och göra nån nytta.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0