Hola

Igår umgicks jag med Stephanie. Spelade kort med Basse, såg Let's Dance, kikade på Mad Money och åt onyttiga saker. Inga nyheter alltså. Mobbade folk som vanligt också. Pappa hämtade upp mig vid 12 (ja jag vet att jag bor 500 meter ifrån henne men han var påväg hem från stan efter att ha hämtat Mia). Blev sängen nästan direkt.

Idag skuttade jag upp ur sängen vid halv 12, städade mitt rum, duschade och gjorde mig klar och slängde i mig lite mat innan jag for till stan. Mötte upp Emelie där och strosade runt. Klockan 18.00 hade vi parkerat våra rumpor i biosalongen med varsin snacks & dricka för att titta på Yes man! Den var faktiskt bra tycker jag;) Självklart var det nå jobbiga snorungar som satt en bit bakom och skulle va rolig och la in en kommentar då och då. Jag skrattar lika mycket varje gång, eller? Är iaf hemma nu och har tryckt i mig ännu mer gooodis. Har ont i huvudet, kan det bero på att jag inte använt mina glasögon framför bion, teven och datorn. Aa, kan vara därför.

Imorgon blir det tidig uppstigning för att fara på Nordic och spela cup. Eller ja, jag ska titta på men mina kamrater spelar ju. Så där blir jag hela dagen och kikar på fotboll och spanar efter grabbar på läktarn. Slå en pling om ni känner för det

Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0