flyttar lådor

Sitter och tittar på Let's Dance och tränar cheerleading samtidigt =D Yes I do. Dock är det lite plats här uppe i vardagsrummet just nu.. Det märks verkligen på riktigt att Erika ska flytta nu! Det står fullt med flyttkartonger proppfulla med saker i vardagsrummet, plus en massa resväskor. Usch, lite hemskt är det att hon ska flytta... Hon åker ju på söndag och då bor hon där! Nu är det oss hon åker hem till över en helg bara =/ JAJA, jag deppar inte alltför mycket över det eftersom jag själv får en bonus (det nya mycket större rummet) =D

Jag funderar faktiskt på att fråga mamma ifall jag kan flytta in där redan på måndag eller så! Haha. Flyttkartongerna kan stå inne på "Erikas" gamla rum så får jag ha en vanlig garderob så länge, mohaha. Näe känns taskigt, men vi får se ;D Annars flyttar jag bannemig in där direkt den 4e!

Nu ska jag plocka undan på rummet, have a nice friday evening

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0