dum förkylning

Hej och hå

Har inte skrivit sen måndags men skitsamma. I tisdags var det skola sen cheerleading, gick jättebra med dansen, lyften och ramsan. Igår var det också skola, en lång jävla sådan. Senare in till stan för streetdance!!


Idag är jag hemma från skolan... Vaknade imorse av att huvudet värkte på ett jättekonstigt sätt, det sved oså i näsan och så var jag hängig. Usch och fy. Så jag har mest legat och vilat framför teven. Åt en specialar macka som Steff lärt mig (så jävla god!), hårdbrömacka med smält ost på(Y) Pröva de!


Juste! Igår när vi skulle kliva av bussen inne i stan till skolan så börjar bussen åka? Så både jag och Steff fick hoppa ut i farten och tro mig, det var inte roligt. Idiot till busschafför.


Missar träningen ikväll... Trist som fan, menmen. Sen så jobbar pappa sent, Maria går seent i skolan pga en dum kurs och mamma & Erika ska till mormor o morfar med hundarna. Så jag blir lämnad ensam hemma?? Det är snällt..


Filmtajm! Pusshej


Ps. JAG VILL FLYTTA IN I MITT NYA RUM NU!!! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0