drama!

Vårshowen idag var rätt bra. Eller jag ska säga, bättre än förväntat. Hade fått höra att den inte var bra alls men jag tyckte det var rätt så bra. Även fast man inte kände igen alla låtar så är ju alla som är med grymt duktiga! Önskar jag också hade en starkt sångröst men jag har så långt ifrån det som man kan komma;) När alla andra i klassen gjorde prov så kilade jag iväg till mammas jobb. Satte mig och fikade med henne där och tjattrade på. Sen ringde Märit och så möttes vi upp vid Y-buss. Fixade lite där sen vandrade vi vidare på stan. Hon köpte 2 kavajer tror jag de va? Och jag köpte världens finaste och mysigaste myströja=D Hoho. Allt var på rean på Cubus. När hon tog bussen hem gick jag runt själv på stan, i väntan på träning. Efter att ha gått 2 timmar på stan var jag less som en gris och klockan var då kvart i 5 så jag bestämde mig för att åka hem innan träningen ändå.

Och herregud. På träningen! DRAMA. Vi höll på och tränade att hjula och stå på händer och göra volter. Och så ska Jonna prova att stå på händer och på nåt vis så vrider hon knät och höften i luften och så ramlar hon ner. Sen ligger och bara och gallskriker och vi har ingen aning om vad vi ska göra?! Alla springer fram och hör hur det är med henne men hon bara skriker och grinar. Så berättade hon vad som hade hänt och då skulle Frida köra upp henne på Akuten men då ville vi inte röra henne dessutom hade hon så ont. Så då ringde vi ambulansen som fick komma och hämta henne. Och herrejävlar vilket ståhej det var. När hon åkt iväg med ambulansen så tog jag bussen hem och nu ligger jag i sängen.

Imorgon är jag ledig!!!! Så himla skönt. Ska sova ut läänge;) Sen städa och sen kommer Emeliejäveln hit=D

Godkväll mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0