Disco inferno

Tjosan i trosan.

Igår gick träningen galant. For hem och duschade sen åkte jag hem till Malins lägenhet och sov där med Jenny! =) Myspys. Vi hade sovmorron till halv 11 imorse så jag låg kvar läänge efter att Jenny åkt till skolan. Klev upp, fixade frukost, gjorde mig klar och for till skolan. Fy satan va snuskigt kallt det är ute!!! Det var -22 grader imorse och det måste nästan ha blive mer under dan.. Efter skolan blev det present shopping med brudarna =D

Idag är det fredag, vilket innebär helg. Och jag har inga måsten alls denna helg, känns skönt. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, fårse.

Förresten fyller min lilla älskling Natta 18 år idag!! :D GRATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0