Crap

Jahaa, det blev som jag inte ville.. Varnar känsliga läsare redan nu ;) Äckligt inlägg kommer

Igår hade jag jätteont i magen på ett konstigt vis. Försökte somna men det gick inte. Maria gick ner och "vispade" cola så kolsyran skulle försvinna så värmde vi en värmekudde. Fick en hink med mig upp på rummet också. En liten stund efter att jag lagt mig med kudden på magen så känner jag att det är på väg upp. Och fy satan, det bara sprutade ut spya. Haha förlåt, äckligt jag vet men lite faschinerande var det faktiskt. Det var seriöst som på film när nån spyr jättemycket. Aa fyfan va äckligt det var, men skönt att få ut det. Gick och la mig igen och somnade om, vaknade en timme senare för att göra det igen.. Dock var det bara cola denna gång. Somnade om efter ett tag och så sov jag väldigt oroligt hela natten.

Hela dan idag har jag varit alldeles konstig i magen, har inte kastat upp nåt som tur är. Har inte ätit nåt på hela dagen heller, det går inte. Pappa har varit iväg och köpt blåbärssoppa och skorpor så ska försöka trycka i mig lite sånt. Blir nog hemma från skolan imorgon också, för att vara säker.

Förlåt för ett äckligt inlägg men jag tvingar er inte att läsa ;D Vill också säga att jag saknar mina flickor! Ses nog på fredag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0