cheerleading

Började sent idag också. Hade FEB och Italienska sen for jag hem med mamma. Gick bort till Malins lägenhet runt halv 6 där Jenny och Natta var. Slöade framför teven och dansade lite. For in till stan till 8 för cheerleading =) När vi var i Skönsmon vid brandstation så stannar Polisen bussen. Så får busschafförn kliva ut och göra ett alkoholtest, haha. Gick snabbt och sen körde vi vidare. Träningen var riktigt kul =D Körde lite dans och sen blev det lyft. Jag älskar att göra lyft ;D Alltså, jag blir lyft. Linda och Jonna lyfte varsin fot och jag stog upp i luften med armarna uppåt, skit kul ;D Tiden rann förbi och så var träningen slut. Nu har jag ätit lite skorpor och ska strax hoppa i säng. Är helt slut.

Hörs imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0