benjamin buttons otroliga liv

Hejsan hoppsan!!

Igår kom Emelie hit vid 2 tiden och vi kikade på Bring it on filmer eftersom kvinnan inte sett en enda?!?! Jag har alla på datorn(A) Iaf, sedan blev det middag, statoil, en till Bring it on film sen Lets dance =D Sminkade och hade oss. Sen skulle jag lära henne cheerleading:D Gick bra fast hon blev tjurig när det inte gick hennes väg, haha. Kikade lite på The Guardigan innan vi la oss runt 1.

Klev upp tidigt imorse och for till Birsta. Jag och Emelie var inne på Birsta city medans mamma och Mia var på Ikea. Jag shoppade ett linne och en typ trekvartströja på Cubus=D For hem vid 2 och gick ut med hundarna och åt middag sen tog jag bussen in till stan igen med Emma Stone! Gick upp till bion för att kika på Benjamin Buttons otroliga liv! Braaa varen ju. Träffade många kända ansikten på bion! Satt på Subway med Emma, Amanda och Marcus(hennes boyfriend) medans vi väntade på bussen, där vi också träffade Simon och Emma!
Stone följde med hem hit ett tag men för en stund sen kom hennes mami och hämtade henne.

Imorgon ska jag och Steff ha en liten SPA-dag hon och jag. Jag ska utföra lite SPA grejer på henne som träning =D Egentligen skulle hela tjejgänget från klassen komma men hälften kunde inte så det sket sig.

Nu ska jag kika på film och sen sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0