äntligen!!

Jajamen!!! Nu har jag flyttat in i det nya rummet =D Och det var tillochmed mamma som föreslog det imorse! Så nu är jag inpackad och klar här i vardagsrummet. Endast mina kläder som är kvar i gamla rummet. Rätt så mysigt här faktiskt.

Aja, förutom att flytta in här så har jag ätit ett skrovmål idag=D haha. Sen har jag spenderat några timmar uppe på övfre klockarberget med Stephanie och Ewelina. Kikar på tonvis med resor och fikat. Mumsfilibaba. Nu har vi nog äntligen bestämt oss också!! Toppen!

Nu sitter jag och kikar på America's Best Dance Crew på MTV och nördar framför dotan. Imorgon har vi ett jobbigt hål innan sista lektionen men jag hörde rykten om att vi skulle dra ner på stan en sväng.

Adios amigos nu blir det film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0