5 januari

Idag är jag på liite bättre humör iaf. Solen skiner ute och det har blivit lite varmare, toppen!

Igår var jag som sagt på dåligt humör, ville inte göra nånting alls, haha jag låter som en liten 5åring.. Iaf så spelade jag lite kort med mamma, Mia och pappa. Somnade ovanligt tidigt för att vara jag och för att vara lov.

Idag ska jag vara med Emma=) Och kanske Ewe, om hon kan. Får väl se vad som hittas på.

I övermorgon börjar skolan igen.. Varför?! Jag orkar seriöst inte.. Denna vecka måste jag hålla ett extra öga på min gamla telefon för jag kommer kanske få ett samtal från en viktig person, som jag inte vill missa. Även fast jag i princip redan har bestämt hur jag ska göra så tänker jag nog pröva på en vecka på Stil Hälsa Design. Vad har jag att förlora liksom;)

Ha en bra dag people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0