1 januari 2009

Då var vi inne på år 2009!

Grattis Emma Stone=D 17 år idag!


Jag skrev nyss jordens längsta inlägg om gårdagen, men självklart publicerades inte det!! Så jag summerar det lite kort.

For till Matilda, åt god mat, drack oss vilda, spelade spel, dansade, sjöng, piffade till oss en sista gång och for till stan. Bussresan var värst! Smockfullt med folk, de satt och rökte längst bak, några började slåss och jag blev puttad ner i Joannas knä(Y) Vi kunde inte göra annat än att skratta åt de stackars idioterna på bussen. Vi samlade ihop oss och gick sjungandes på ABBA ner till hamnen och träffade ett och annat trevligt nylle. Smällde våra party-poppers med konfetti på 12-slaget och det pussades och kramades. Vårat gäng splittrades och det var bara jag och Tessan kvar. Vi stötte på Putte och hängde på han till Max. Där kom vi inte in.. Tänkte dra upp till Jeppe men på nåt vänster blev det inte så. Med istappar till tår, fingrar och näsa så for jag och Tres hem vid 1. Jag gjorde iordning några morätter, tog på mig mjukiskläder och kröp ner i sängen med 2 duntäcken över mig. Kikade på film tills jag blev varm och trött, vid 3 halv 4 nån gång.

Idag har vi bakat hela dagen, en massa godsaker. Morgondagen är nämligen lite speciell. Min lilla Erika fyller hela 20 år! ;D Det är inte dåligt. Så vi bjuder på kalas här hemma för släkt och vänner med fika! Underbart.

Ikväll blir det kanske film med några? Får se, får se.

Nu ska jag vila lite, är riktigt trött. Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0