underbar kusin!!

Hejsan hoppsan.

Idag var jag less och trött när jag for till skolan. Hade italienska prov på morronen och det gick bättre än väntat eftersom vi lätt kunde fuska. Blev en sväng nere på stan, hittade massa fina saker på Lagerhouse men inget jag kände att jag ville lägga pengar på själv, i nuläget. Lektionerna fortsatte och på FEB var nästan första gången jag tyckte Sören var rolig. Sen så var jag och Märit väldigt trött också så det måste nog ha hjälpt att vi skrattade också. Tog 4 bussen med Mia hem till farmor och farfar där det bjöds på middag och en glasspinne. Sen spelade vi kort =D Jag och Mia vann, som alltid=) hoho. Farfar skjutsade hem oss vid halv 7 och jag hann nästan bara in och byta om sen gick jag till bussen. Både jag och Ewe var slöö som nå as, skittrötta var vi och inge peppade alls för att dansa. Men det var kul! Efteråt såg jag att nån hade skickat ett sms som löd: Behöver du skjuts? Jag måste vara ute och åka nån timme och har inget att göra ;P. Och jag hade ingen aning om vem det var. Trodde det var nån stalker men det visade sig vara min kusin! =D Så hon kom och skjutsade hem mig och Ewe! Är hon inte underbar så säg? Hoho. Fick dessutom pengar av farfar till bussen in så denna dag blev det en gratis tur och retur till stan.

Jaja, har fikat osv med Maria. Det är ju bara hon och jag hemma nu =D Fram tills på söndag! Fy farao vad skönt säger jag bara. Inte ens hundarna är hemma;o Eller de kommer hem på fredag eftermiddag. Rätt skönt att de också är borta ett tag men jag saknar de ändå =/

Imorgon har vi skridskor på idrotten... Jag hatar skridskor..... Jättemycket.... Men jag ska vara med ändå, ÄVEN fast det bara finns skridskor som är 3 storlekar förstora för mig=) Kuuuuuuuuul... Näe nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0