tröttis

Ligger i sängen och försöker återhämta mig och bli pigg inför kvällen. Magen putar fortfarande utåt av mätthet från maten och all energi är och jobbar i magen för att smälta maten. Vilka bekymmer jag har!

Jag har tänt lite vanilj-ljus inne på rummet så nu luktar det mums här inne! Jag älskar ljus! Allt blir så mycket mysigare då=) Hoho.

Förresten vill jag ha pengar! Loads of them! Vill shoppa, har hittat massa fint som jag vill ha. Menmen, är man pank så är man. Denna löning kommer jag göra av med mina pengar lika fort som alltid, nästan direkt jag får de... En viss Tessiluring fyller ju 18 om prick en vecka! =D Och några dar efter det fyller Emma 18. Hua ligen va besvärlig de ska vara ;p

Jaja, nu ska jag gå och kissa och plockan undan lite kraffs. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0