stjärt

Igår skrev jag ett långt och trevligt inlägg om min helg och vafan händer när jag klickar på Spara & publicera? Jo det står ERROR??? Så det försvann ju glatt iväg.

Jag hade iaf en jättetrevlig och mysig Alla hjärtans dag med mina flickor, Steff och Tres, och ett litet besök av Nils och Victor. Igår firade jag min kusin i Bosvedjan.

Idag då. Låg och funderade på om jag skulle strunta i första lektionen vid 8 imorse men bestämde mig för att vara en duktig elev så jag pallrade mig upp och iväg till skolan. Jag och Marie hade våran redovisning idag och det gick jättebra tycker jag! Slutade tidigare så vi hann med halv 3 bussen. Och konstigt nog var det lugnt och fridfullt på bussen idag.

Nu väntar jag på föda sen ska jag in till stan igen. Ska in och hjälpa Frida med en träning med yngre damer. Roligt roligt! Har ingenting att göra denna vecka, det känns sååå bra! Dock borde jag börja plugga till geografi provet nästa vecka, I TID, denna gång. Men det vet vi alla att det inte kommer bli av. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0